Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Filippa Persson - 16 februari 2010 18:08

Nu har jag blivit 'förkyld' igen.... Inte så där så jag är liggandes utan mer halvsnorig o har, ännu en gång, tappat en del av min röst....   Ni kan ju gissa att Irra bara hör ibland nu när jag inte kan 'ryta' till på henne! Laban spelar gammal o hör inte alls!!   

Irra började löpa förra veckan o jag kan säga att hon får göra precis vad hon vill för Laban (utom att vara nära hans matskål förstås) vilket är en STOOOOR omväxling för henne!! *hahahaha*


I morgon är jag ledig! *tjohooo* O så får jag besök oxå, av Martina & Ellen! Det va alldeles för länge sedan sist! Ska bli sååå kul o få prata lite skit o få träffa Ellen igen...   


Ikväll blir det soffan o en stor kopp the under filten! *gott*


*Bye*



Ovido - Quiz & Flashcards