Alla inlägg den 2 november 2008

Av Filippa Persson - 2 november 2008 18:45

Helgen började med att Irra fyllde 1 år i lördags!

                                 ********GRATTIS LOPPAN!!!! :)*********

Och att vi var på spårkursen i Hässle. Det var kul o lärorikt! :) Jag fick lite bakläxa på mina korvbitar (dom var alldeles för stora) *hahahaha* Så nu är det till att öva på att skära korv tills nästa lördag! ;)


Körde inom OnOff o köpte en boxer, vill ju ha alla kanalerna på tv:n. När jag kom hem var det till att snabbt städa av o duscha innan en kompis från Malmö skulle komma o hälsa på..

Vi försökte få boxern till att funka utan resutlat så jag körde o hyrde en film medans Tommy fick laga maten (rättvis fördelning tyckte jag.. *ler*). Filmen var den sämsta vi hade sett någonsin!!!! *blä* När jag hyr så finns det risk för att jag hittar den sämsta på hela stället o det var vad jag gjorde denna gången... Så med andra ord: Låt aldrig mig välja film!!!! *skrattar*

Vi satte på en annan film o småtittade på den ist... :)


Söndagen började med en hungrig hund i sängen o två utanför sovrummet. Efter frukost till alla, oss oxå, blev det en otroligt skön runda på stranden. Tommy har en kelpie som Irra totalt älskar att leka med!! Hon kan inte låta honom vara!! *hahaha* Det blev bus o lek hela fm innan dom skulle åka hem! Tack för en trevlig helg... :)


På em kom pappa, hans sambo o mamma hit! *GLAD*

Dom lämnade av en kökssoffa som har varit min farmor o farfars o en gungstol som jag ska ha i uterummet (när jag väl få ordning där!) o mysa i. När pappa var här så passade vi på att sätta upp hyllor, hängare o en spegel. Och så fixade vi lite sladdar o lampan i köket... :) Vi fick en hel del gjort! :) O givetvis så fikade vi ju!!! Hann oxå med en promenad med hundarna! :) Hela promenaden började med att Laban hoppade på Ferro (pappas dobermann) o tuggade på honom... *ARG, ARG, ARG!!!* Men det löste sig o Laban fick vara kopplad resten av rundan. Han är arg som en geting på Ferro... *suck*

Vi kom till den trista biten på kvällen o sa "hejdå"... :( Avskyr att göra det!! Saknar dom verkligen!! Innan dom ens hade hunnit köra iväg... *suck*


Resten av kvällen går i slöhetens tecken, ska bara softa på soffan med hundarna.. Och äta pepparkakor så jag blir snäll.... ;)


//Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards