Alla inlägg den 9 november 2008

Av Filippa Persson - 9 november 2008 22:22

Idag var det spårtäning. Vi gjorde rutor idag oxå. Andra rutan fattade Irra vad det var jag ville att hon skulle göra. Hon var på direkt utan att vara stressad eller så.. Hon nosade utanför men kom snabbt in i rutan igen..

Så nu blir det till att göra rutor i två veckor till, för nästa gång vi är där ska vi göra triangel... Det är kul att få lära sig från grunden! :)


Jag har jobbat natten inatt så det blev till att köra nästan direkt till Hässleholm o försöka sova när jag kom hem ist. Det hade säkert gått bra om jag inte hade haft en liten grå varelse som ville leka o mysa hela tiden så det blev 4 timmras sömn... Natten kommer att bli tuff som fasen!! Hur ska jag kunna hålla mig vaken?? Gäspar ju redan nu o vill inget hellre än att få krypa ner i sängen o bara sova!!! :-o


Kommer att känna mig som ett vrak i morgon, och hela natten för den delen... *suck*

Får föröska sova mera i morgon...


Dax att packa ihop o åka till jobbet... *trist*

 Tycker jobbet är pest o pina just nu! Ska söka två nya nu.. Ett här i Kristianstad (31%) o ett på heltid i Karlskrona. Vi får se om jag får något av dom... :) Tänkte kombinera det jobbet här i K-stad med det jag redan har, om det går förstås...


Ha det!

//Kram

Ovido - Quiz & Flashcards