Alla inlägg den 12 november 2008

Av Filippa Persson - 12 november 2008 22:01

... jag får verkligen inget gjort om dagarna.... *suck*

Idag har jag varit ledig fram till 23 o jag har inte hunnit med något annat än att vara ute med vovvarna o gå på lydnaden med Irra.

Träningen gick bra! Irra är såååå duktig (när hon vill!! *hahahaha*)!!

Är verkligen nöjd med henne! :)


Önskar jag hade 3 dagar mer i veckan o 5 timmar mer på varje dygn... *haha* OJ, vad mkt jag skulle få gjort då!! :)


Fick ett jobberbjudande igår, i Broby, men det är nog lite för långt att köra..*skit oxå* Men det verkade vara ett roligt jobb!

Ska göra ansökningarna till dom två andra jobben inatt på jobbet... Hoppas kunna kombinera jobben lite...

Vill verkligen ha ett nytt nu!!! :-O


Får väl göra nytta innan det är dax at köra till jobbet...


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards