Alla inlägg den 6 november 2008

Av Filippa Persson - 6 november 2008 16:45

Igår var jag o Irra på klubben o hade vår lydnads träning..

Hon är helt fantastiskt duktig med tanke på att jag borde träna mera.. (borde kanske inte skriva så om Håkan & Jessica läser bloggen!! ;) *hahahahahaha* )

Vi tränade lite hopp över hinder, linförighet med svängar o halter, läggande/ställande under gång, ligga kvar... Irra tränger fortfarande en del men inte lika mkt som innan. Tycker att det är det svåraste med lydnaden. Vi har ganska lätt för andra saker men linförigheten är jobbig. Hon har fått bättre fokus på mig o tittat bra men tappar mig på raksträckor. Sättandet framför mig på inkallningen är hon toppen på!! Sätter sig nästan med hakan på magen... *haha* Var verkligen nöjd med henne igår!

 Tur var väl det för när jag kom hem från jobbet hade hon tuggat sönder väggen in till vardagsrummet. Jag blir sååå trött ibland... *suck*


Vi ska göra en "ruta" med godis i morgon igen o se om hon har greppat det, är nästan säker på det... :) Ska bli kul med spåret på lördag igen!!! :) :)


Idag har jag varit på massage, det var skönt! :)

Jag hade ruskigt ont på vissa ställen o det gjorde ännu ondare när Malin masserade igenom kroppen o 'knådade' lite extra där! Vi kom överrens om att jag skulle komma om 2 veckor igen o fortsätta. Bra idé kännde jag!! *ler*


Nu har jag "vilat" (små plockat lite här hemma) i två timmar som Malin sa så nu är det dax att börja elda lite o städa undan o diska *BLÄ!!*

Jag skulle verkligen vilja slippa att diska en enda gång till i mitt liv.... :-/

Skulle kunna byta bort min disk mot nästan vad som helst!! :-o


Jag har bytt till vinterdäck idag, eller pjjaaaa, det var kanske inte direkt jag som gjorde det *hahaha* snarare dom på Vianor! Har hunnit med ganska mkt på kort tid... :) Skulle ha städat bilen oxå men det rann ut i sanden, det gjorde städningen av uterummet oxå... IGEN.... *uppsss*


Satt o tänkte på min semester i USA förra året.. OJ, vad jag längtar tillbaka!!

Saknar min bror så mycket!!! :(





//kramar från oss

Ovido - Quiz & Flashcards