Alla inlägg den 17 november 2008

Av Filippa Persson - 17 november 2008 15:31

I helgen har jag varit hemma (Karlskrona) o firat pappa på Fars-dag en vecka senare.. :)


Det är alltid lika skönt att få komma hem till pappa o Monica o ha det bra!

Vi käkade middag, (kroppkakor, supergott!!!) på lördagen. Nästan hela famijen var där o hade med sig sina respektive... :)

Träffade Andreas sambo (Charlotte) & Pians pojkvän (Micke), dom var jättetrevliga! :)


Jag kom hem redan på torsdagen o stannade till söndag middag. Jag har nog inte gjort något annat än ätit gott o lekt/gått med hundarna. Laban fick vara hos mamma, han blir så stel i sina leder av att springa rundor hela dagarna. På kvällen när han kommer in så är han så hemskt stapplig i bakdelen... Han trivs bra hos mamma, han får göra vad han vill o gå lagom promenader o så slipper han den lilla (tror det är det som han tycker bäst om!! *hahaha*) som tråkar honom!


Irra o Ferro leker dagarna igenom utan uppehåll.... *hahaha* Fattar inte hur dom orkar! :-o

På söndagen var vi ute o gick i nästan 2 timmar i skogen, jätteskönt!! Jag passade på att städa ur bilen o tvättad den oxå när jag var hemma. Tycker det är avkoppling att göra det... Lite konstig är jag nog! *hahahaha*

Irra är verkligen skitsur på vattenslangen när jag försöker tvätta bilen,det tar dubbelt så lång tid när hon är med... *suck*

Hon gräver gropar i pappas gräsmatta så jag vet inte om vi får komma tillbaka fler gånger! *hahaha*


Vi har verkligen haft en super mysig helg!!

Ska söka ett jobb hemma i Karlskrona, så det blir kanske att jag flyttar tillbaka hem. Vi får se vad som händer o fötter.

Det kanske finns något/någon som kan hålla mig kvar här... ;)

Vi får se... :)


Här kommer några sköna bilder från helgen! :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards