Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Nu så!!

Av Filippa Persson - 1 december 2009 20:56

Nu har jag kommit in i min nya lägenhet, skönt! Har inte fått upp alla sakerna men en del. Mest finlir kvar...   Jävlar i det va gubbar man har att välja mellan nu då!!! Blir det ju svårare när man har mer att välja på..... *hahahaha*


Flytten gick smidigt.. TUSEN TACK till er som hjälpte mig!! Hade inte klarat det utan er!   Mamma va här o hjälpte mig att städa huset o packa upp i den nya på både lördag kväll o söndag. På söndagen åkte vi till Eko oxå o strosade lite. Köpte lite nya saker. Tro det eller ej men jag har JULPYNTAT hemma! Har t.o.m hängt upp julgardiner... Blev ju helt super! 


Hundarna har kommit i andra hand denna veckan så jag kan ju säga att Irra är SÅÅÅÅ toppad! Vill ju inte bli utslängd o ogillad av grannarna så jag har köpt ett citronhalsband till Irra. Kan ju säga att numera luktar min bil citron hela tiden! *hahaha* Hon började skälla med det på sig när hon fick syn på något o fick sig en puff av citron i nosen, kan ju säga att hon är MKT tystare nu! Ingen är gladare än jag!!!!  

Både Irra o Laban har varit lite oroliga på natten nu när det har varit nytt.. Dom fick följa med till jobbet igår o idag. Inte optimalt att ha dom i bilen (är ju ute med dom under dagen) men bättre det än att dom (läs Irra) har sönder saker här hemma o att dom skäller!


Jag har blivit sjuk, IGEN! 3:e gången på 3 månader.... Fattar inte hur det är möjligt... *suck* Har tappat rösten nu på kvällen oxå. Tur att jag inte ska jobba hos pojken i morgon utan på Lycktan!


Nu ska jag lägga mig i ett bad med levande ljus o massor av skum.... *ler* Kurera kroppen o rösten, kan kanske prata igen när jag har legat där en stund..

Måste ju vara frisk till helgen, ska fira min födelsedag då!   Vill ju inte gå på krogen o vara helt förstörd, har köpt vitaminer så nu ska jag bli frisk! *hahaha*


Ha det bäst!


*kramizar*

 
 
jaxi o kristina

jaxi o kristina

1 december 2009 21:48

Hej på er!
Gud så skönt för er att ni kommit i ordning, är imponerad av att du redan hunnit sätta upp gardiner.
Då väntar jag bara på inflyttnings festen hi hi hi
Grattis, till dina 25,, va det väl? Hoppas du får en helt underbar dag. Om du hade bott närmre skulle du få en påse väldigt färgade lussebullar hi hi.Du vet vad jag menar "ler"
kramiz

http://jaxi.bloggagratis.se

 
Josefine & Bozze

Josefine & Bozze

3 december 2009 10:00

Hej Vännen! :-D
Vad dåliga vi har varit på att höras av. :-(
Saknar våra rundor med hundarna. Bozze är ju stora killen nu. 1 år! Det skulle vara jättejul att träffas någon dag och ta en runda i skogen. Hör gärna av dig om du har lust! Lycka till i nya bostaden! KRAMIZZAR Josefine & Bozze

http://www.bozzeboxer.blogg.se

 
Ingen bild

Filippa

3 december 2009 15:21

Klart vi ska gå våra rundor med hundarna igen! Har saknat dig oxå! :(
Har haft fullt upp runt mig dom senaste månaderna men nu har det lugnat sig. Har fått lite ordning på den nya lgh o håller på att kurera mig från min förkylning. Har tappat nästan hela rösten så jag kan ringa när jag har fått tillbaka den! *hahaha* Du måste komma hit o inspektera oxå ju... ;) *ler*

*Kramizzar*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards