Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Träning i snö

Av Filippa Persson - 17 december 2009 21:01

Igår körde jag upp till tollarp i det "fina" vädret, kan ju säga att det va lite halt bitvis....   

Men kom på när jag va på träningen att det finns en fördel med all snö... Man kan se hur bra/dåligt man går i alla svängarna i det fria följet!! Jag gick på en äng som va helt snöklädd o det syntes vilka svängar jag gjorde bra eller dåliga!!*HAHAHAHA* Vi tränade lite på framförgåendet o på budföring. Irra är ju snabb som fasen med budföringen! Hon hinner knappt fram till AS innan hon är tillbaka hos mig.. Måste få henne till att vilja stanna kvar hos den andre.. Har ju gjort det så få gånger så det är nog inget problem längre fram hoppas jag!   


Idag har vi bara myst framför datorn o tv:n.. Skulle inte ha hundarna i soffan mer men får nog erkänna att det går ju 'sådär' bra.. Irra är ju bara såååå mysig! *ler* O Laban förstås, det är ju självklart!!


Laban va som en 1 åring i snön idag när vi va ute o gick!! Han bara älskar snön! *LER* Han gör mig helt tokigt glad när han är så pigg o glad!!   


Nu är det en promenad i snön som gäller o sen ännu mer mys....


*nattinatt*

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

17 december 2009 21:17

Jag älskar snö! :)

http://sockervadd.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards