Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Filippa Persson - 4 maj 2009 12:35

Det har varit full rulle i helgen!


Jag bytte min fredag mot en annan så jag blev långledig (fre-sön) o det har varit skönt!


På fredagen var vi på solhaga o köpte blommor o krukor till mitt uterum... Hela fredagen gick åt till att köpa o plantera blommor. Jag var hemma en stund på kvällen o planterade hos mig.. Dom som känner mig väl tror nog att att jag skämtar när jag säger det!! *hahahaha*


Lördagen kom pappa hit!

Vi gick en runda på Eko o tittade lite. När vi tyckte att vi kunde Eko körde vi hem till mig o hämtade mina två vildar o åkte ut till Norra Åsum o släppte dom där o gick en runda. När vi var på väg mot bilen hittade vi ett betongrör som vi ville ha med oss hem. Sagt o gjort, vi släpade ner det till grusvägen o sen in i bilen.. O det var inte lätt!!!!! Det vägde ju bly!!  Men det gick, jag fick åka med det framför sätet o hålla i det där. Vi hade ju tre hundar i bilen, två i buren o en i baksätet, så det var den enda lediga platsen... *hahahaha*

På kvällen grillade vi.. *gott*

Tycker så mkt om att ha pappa här o göra saker ihop med honom!


På söndagen städade jag här hemma. Skönt att få ha det rent o snyggt... När jag var färdig kördejagi ner till Åhuskärr o lät Irra bada o springa i dom höga (ca 15-20 meter) sanddynorna. Det blev bara ett par gånger, vill ju inte överanstränga henne nu i början. Kommer att öka på det allt eftersom hon bygger sig...

På kvällen blev det mat, promenad med vovvarna o en film i soffan.


Och idag börjar verkligheten igen, jobbet..... *suck vad tråkigt* Ska jobba tre nätter, ledig torsdagen o sen jobba hela helgen.... *VILL INTE!!!*

Som sagt: vad gör man inte för att det ska trilla in några enstaka slantar i slutet på varje månad....


Nu blir det till att åka till skogen o sen klubben o träna Irraloppan.


Ha en skön dag!!


*Kramar*

Ovido - Quiz & Flashcards