Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Filippa Persson - 12 maj 2009 21:35


Ibland funkar platsliggningen bra o vissa gånger, som denna då, funkar det inte alls....   Det är väl bara till att backa några steg o inte gå så långt. Hon ligger ju kvar om jag "bara" går 6-8 meter...

Idag gick hon upp två gånger, innan jag ens hade hunnit gå ut o ställa mig... Hon springer ju till mig som tur är o retar inte andra hundar (peppar, peppar).

Hon hade bra linförighet idag o följde mig bra! *glad* Läggande under gång funkar oxå bra, lägger sig lite snett men det går fort att få magen i backen.. Hon går ju o tränger så det är ju därifrån det snea läggandet kommer.

Men: övning ger färdighet!


Jag kanske ska gå på en föreläsning om bla hundars mentalitet o inlärning. Det är Jan Gyllensten som håller i den o han ska vara duktig har jag fått tips om....


Nu blir det duschen o sen sängen. Ska jobba dag i morgon o gå upp kl 5.30 Det borde vara böter på att behöva stiga upp innan kl 9!!!


*nattinatt*

Ovido - Quiz & Flashcards