Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Filippa Persson - 14 maj 2009 15:43

Har varit ute o försökt klippa det lilla gräset jag har med en "handjagare" som inte alls funkar så bra, vilket resulterade i att det inte blev så bra så jag gick in ist...


Va på klubben med Irra o klickade henne lite. Hon gjorde som jag ville fast lite för snabbt, hon tycker att det går för sakta när jag ska försöka halta med i hennes tempo... *hahaha* Gjorde tre-fyra korta platsliggningar, hon reste sig på en. Ska börja träna på annat sätt med det för att få det till att funka.

En kompis frågade om det inte var dax för tävling snart... VA???!!!  sa jag o kände mig helt livrädd för bara tanken!!! Jag blir ju sååå nervös av att tävla...

MÅSTE få platsliggningen att funka till 100% innan jag ens börjar tänka tanken på att tävla...  Vill ju att det funkar perfekt när det väl är dax!


Ikväll är det dax för att jobba, har två nätter o sen är jag ledig iaf på söndagen innan det är dax att jobba igen på måndag...


*kram*

Ovido - Quiz & Flashcards