Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Filippa Persson - 25 maj 2009 16:32

I lördags var jag på bröllop, det var Henriks barndoms kompis som gifte sig. Både bruden o brudgummen var såååå fina!!   Vi var i Vitaby kyrka i brösarp. Det var en liten o mysig kyrka.

Efter vigseln blev det korvgrillning i brösarpsbackar. Vi samlades på Handelsbaren i Åhus o åt o gottade oss där hela kvällen..


Jag ska kolla med brudparet om det är ok med bilder från deras bröllop här, isf ska ni få se dom! Dom var verkligen vackra! Brudgummen sa att det var hans lyckligaste dag i hans liv o det förstår jag!  Jag är jätteglad att jag fick vara med o dela den dagen med dom båda!


Hoppas på att kunna lägga ut någon bild snart... *ler*


Igår var jag en snabbis fram o tillbaka till Karlskrona för att fira lillebror som har fyllt 25 år.. Vi grillade hemma hos pappa o Monica o åt goda gratänger. Efterrätten gick inte av för hackor heller!!! *mumma*

Fick köra hem efter bara 2½ timme för jag skulle jobba natten, behöver ju sova någon timme innan...


Idag har vi varit i rinkaby o gått. Irra jagade inte en anda gång!!!  Förvisso var hon ju givetvis i lina, men ändå.... Det har ju inte hindrat henne förrut att springa iväg då oxå...  Framstegen är små men dom finns!!


Dax för mig att diska, vilket jag borde ha gjort för 2 månader sen.... Har funderat på att lägga det i en kartong o ta med det o diska det i Henriks diskmaskin! *hahahahaha*



*kram*

Ovido - Quiz & Flashcards