Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Besök

Av Filippa Persson - 17 februari 2010 18:57

Idag har Martina & Ellen varit här, skoj!   


Irra har verkligen satts på prov idag! *hahaha* Ellen har klappat, täckt över henne med en stor kudde o klappat lite till... Irra finner sig i det o bryr sig inte ett dugg! *GLAD* Hon har ju ingen "barnerfarenhet" alls men uppförde sig super! Och dessutom sa Martina att hon har lugnat sig mkt sen hon träffade henne sist... Gissa om jag blev glad!? Finns inte någon som har sagt det innan... *hahahaha*


TUSEN TACK för dagen, det va kul att ha er här!!!   


Jag va på stranden o gick en liten runda idag, blåste som tusan i början.. Men det va väldigt mysigt ändå!   


Här kommer lite bilder från dagen med Martina & Ellen...


  



  



  



  

 
 
Ingen bild

Martina

17 februari 2010 21:17

Tack själv! Trevligt som vanligt när vi äntligen träffas :) Va bra bilderna blev :) Syns snart hoppas jag

 
Ingen bild

H

17 februari 2010 21:30

Vilka härliga bilder! :-) Kul att hon skötte sig fint mot lill-tösen!

 
Anna

Anna

18 februari 2010 21:38

Kikar in

http://rockylokeelvizlizzie.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

18 februari 2010 22:25

Tack så mkt :-) Och ändå vill jag ha en 5e hund haha

http://rockylokeelvizlizzie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards