Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Filippa Persson - 5 augusti 2008 23:04

Idag var min sista morgon på jobbet, ska ha semester i 3 veckor, SKÖNT SOM ATTANS!!!!! :)


Har haft visning på min lägenhet ikväll. Det tog "bara" en o en halv timme för gubben att hitta en ny hyresgäst o skriva papper med henne!! *SUCK*

Men nu är det klart iaf!! :)


Jag hade alldeles för mkt att göra idag så det blev 2 timmars sömn efter jobbet innan det var dax att stiga upp o stressa iväg. Skulle hinna städa o plocka undan, köpa mat åt den lilla o ett nytt halsband, o byta ett par av mina skor. Körde runt till tre affärer innan jag hittade det halsbandet jag ville ha (tänkte ju inte köpa något fult som jag egentligen inte ville ha!!) o som passade Irra. Kom på nu att jag har en rabattkupong i plånboken på hennes mat, LITE sent påtänkt nu kanske! Glömde den förra gången oxå.. Vad kan man säga? SUCK tycker jag passar bra... Så j--la typiskt mig!!!! Men, men, jag kan ju inte vara bra på allt... Vad tråkig jag skulle vara då! ;)


Jag bestämde mig för att köra ut till skogen en runda efter visningen på lgh. Vi är trötta på parkerna i stan o fåglarna i tivoliparken. Vi körde till Balsby. Jag fick veta av mitt sällskap att det som lät inne i skogen förmodligen var vildsvin. Kan ju erkänna att rundan blev inte så lång som jag hade tänkt mig från början, blev lätt skrämd! Hade ingen större lust alls att möta "Herr Galt" i skogen!!!!!!

Det blev minimalt lite träning o mera bus i stan där det finns lampor.... *hahaha*


//kram

Ovido - Quiz & Flashcards