Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Filippa Persson - 17 augusti 2008 23:12

När vi vaknade idag tänkte jag att det skulle bli den perfekta träningsdagen, men som vanligt regnade det.... Entusiastisk som jag är gick vi ut i regnet o gick till "våran" park för att vara duktiga. MEN jag var helt överladdad o Irra var ännu värre!!! Så fort jag stoppade bollen i fickan (hemma i hallen) fick hon totalt fnatt o kunde inte koncentrera sig på något annat än fickan som bollen låg i.... När vi kom fram till parken ville jag ju ha hennes fulla koncentration men det gick bara inte, hon var helt uppjagad o jag blev frustrerad.. Summan av kardemumman var att jag helt enkelt struntade i det o gick en lååååång runda med små, små, inslag av träning ist.. Det funkade hyfsat. Försökte lite ikväll oxå men hon var lika toppad då.. *suck* I morgon ska hon få busa av sig med Enzo o få träning efter det ist!! Då ska det nog gå bättre! :)

Vi började dagen med flaggan i topp o slutade med den på botten, så kan det gå! *hahaha*

Imorgon blir det som vanligt hoppas jag: mkt bus med Enzo, reta Laban, jaga fåglar (INTE bra men som vanligt *haha*) o älska träningen efteråt! :)


Jag har iaf fått lite gjort här hemma idag.. Det var 'ganska' skitigt när jag kom hem i fredags så jag tänkte ha gjort all städning o sånt igår men hade annat skoj för mig o puttade det framför mig tills idag. Så nu är det så städat så vem som helst skulle kunna komma hit! ;)

Hela min skeva dag slutade jag med att ligga i badkaret lääääänge!! *skönt* Men det hade varit najsigare med någon mer där...... ;) ;)


Nu ska mina älsklingar o jag gå en sista runda o sen krypa ner i sängen! :)


Ha det så bra i natt så hörs o syns vi i morgon!!


//Kramar från oss :)

Av Filippa Persson - 17 augusti 2008 16:22

Här kommer bilderna från kennellägret!

Bara för att jag är en såå stolt matte så tycker jag ju givetvis att Irra är den SNYGGASTE NÅNSIN!!!!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards