Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Filippa Persson - 27 augusti 2008 14:55

Jag var med Josefine o Enzo på deras kurs igår, vardagslydnad. Om man säger som så: det var inte Enzo´s bästa dag... Han blev så uppstimmad att jag kände knappt igen honom! *hahaha* MEN man lär sig av sina 'fel' så det kan bara bli bättre! Vi hejar på Er Josefine!!!! :)


Idag är det min o Irra´s tur! Känner mig lite nervös får jag nog erkänna.... *haha* Vill ju så gärna att hon ska uppföra sig som vanligt o inte bli så uppspelt som hon kan bli.

Vi har varit ute i skogen med Irra, Laban & Enzo i 1.45 min så lite av energin ska förhoppningsvis vara borta. Jag ska slå på den stora trumman ikväll o ta med mig korv till kursen! :) O leksak förstås!

Vi får se vad som händer...... Skriver kanske ikväll o berättar hur det har gått. Om det inte blir katastrof för då ska jag bara dra täcket över huvudet!!! *hahahaha*


//Kram

Ovido - Quiz & Flashcards