Alla inlägg den 1 november 2009

Av Filippa Persson - 1 november 2009 23:00

 

Den värsta känslan är att vara hjälplös,
hur jag än gör kan jag inte göra det bättre...
 
Jag vill bara skrika o gråta,  
blunda så att allt försvinner...
 

Försöker vara stark
men jag lyckas inte alls...
 
Tårarna rinner nerför kinderna,
vet inte hur jag ska få dom att sluta.. 
 
Det gör så fruktansvärt ont i hela hjärtat,
vill bara kramar dig o säga att allt kommer blir bra.... 

 

 Jag står vid din sida,

har alltid gjort o kommer att göra nu med...

 

Vi kommer att klara detta,

för jag älskar dig så mycket......... 

 

 

  

  



Av Filippa Persson - 1 november 2009 12:09


Idag är det Irra´s födelsedag!!

GRATTIS IRRA PÅ 2-ÅRS DAGEN!!!!

Tusen Pussar & Kramar!!



   


Irra

"väldigt liten"

för nästan exakt 2 år sedan Kyss




Irra

"mkt större & vildare"

      idag 2år!

Ovido - Quiz & Flashcards