Alla inlägg den 9 november 2009

Av Filippa Persson - 9 november 2009 18:24

Förstår inte hur detta är möjligt, jag är 'sjuk' o hängig IGEN! Tål nog inte alla "BarnBaskilusker"... Obestämd Mådde inte som en prinsessa när jag gick o la mig o kan säga att när jag vaknade kl 4 på natten så mådde jag absolut inte bättre! *suck*Jag tyckte det va varmt o det händer aldrig så nåt fel är det ju på mig! Förvånad

Tycker lite synd om mig själv o  har bäddat ner mig i soffan o eldar o myser.... Fick med mig en film hem från jobbet så det blir till att slå på dvd:n o ha det bra!


Och så en helt viktig fråga: Finns det bilar med tysta blinkers????!!!!!

Isf ska jag spekulera på en sån.. Irra är "tyst" i bilen så länge man inte blinkar! O det är skönt kan jag säga till alla er som inte vet hur hon låter...


*bye, bye*

Ovido - Quiz & Flashcards