Alla inlägg den 18 november 2009

Av Filippa Persson - 18 november 2009 18:13

Jag har både en enorm längtan & rädsla i kroppen.....

Rädsla för att någon i min familj ska opereras i morgon, o jag kan inte vara där när han vaknar.... Gråter Rädd för att det ska vara jobbigt för honom efteråt, rädd för att det ska göra ont o bli någon bieffekt.... Rädd för allt kanske! Obestämd Önskar att det va jag ist för honom.....


Längtan går till Fredrik som kommer hem!!!! Har längtat så länge efter honom.... Skrattande Jag ska plocka upp honom på tågstationen runt 20.30 i morgon. Vi sover här torsdag till fredag o åker hem på fredag fm. Ska bli kul att tillbringa lite tid ihop med honom. Jag har tagit ledigt för att kunna åka hem o stanna lite längre. Det ska bli skönt att ha honom här. Behöver verkligen stöd just nu, någon att kunna luta mig mot. All min energi går åt till att vara 'stark' o att inte tänka för mkt just nu så jag stänger alla andra ute, även om jag egentligen inte vill göra det så blir det så. Skulle behöva en trygg famn att krypa upp i o bara få vara, få närhet o omtanke. Ha någon som vill lyssna på mina frågor o bara krama mig.


Det blev ingen träning ikväll, för dåligt väder. Skönt kan jag erkänna, sitter bara här o myser istället.. Glad

Tappade sugen med allt packande kan jag erkänna, men har bara det största kvar nu så det går ju fort sen när det är dax..

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan!


*kramiz*

Av Filippa Persson - 18 november 2009 18:00

En låt som jag tycker mycket om o kan lyssna på ofta utan att tröttna...





;

Ovido - Quiz & Flashcards