Alla inlägg den 23 november 2009

Av Filippa Persson - 23 november 2009 21:12

Då va jag tillbaka i skåne igen efter en helg hemma i Karlskrona. Har haft en känslofull helg hemma men ändå skön, skönt att få komma hem o slappna av o vila upp sig lite.

Fick nyklarna till min nya lgh idag o har varit o kollat lite i den. Ska göra två fondväggar (den är helt vit nu) o ville kolla färgen o mäta väggarna. Det kommer nog att bli bra när det är klart! Glad

I morgon blir det till att köpa färg o börja måla lite, ska oxå flytta lite saker. Vet inte riktigt hur allt som jag har planerat ska hinnas med. Det är inte för intet som alla tycker att jag är en tidsoptimist! *hahaha*


Det är sista gången på träningen med Irra på onsdag, tror jag iaf, så jag hoppas att jag hinner vara med. Kollade lite på olika tävlingar, hittade en i februari som är inomhus. Har inte provat att träna i ridhus, får nog göra det innan jag bestämmer mig....


Det är mkt att tänka på nu o jag känner mig stressad över att inte hinna med det jag vill.... Obestämd


Dax att gå med hundarna o sen dyka i sängen..


*natti*

Ovido - Quiz & Flashcards