Alla inlägg den 10 november 2009

Av Filippa Persson - 10 november 2009 14:15

Idag är jag hemma o sjuk... *trist*

Känner att jag behöver en semester i solen. En kompis ska åka iväg nu, fast dom åker ett gäng tillsammans o det vill ju inte jag. Jag vill åka helt ensam med någon jag tycker om...


Tänk er fint väder, sol & bad, ligga på stranden o då helst på samma solstol som någon annan o få mysa ihop..* ler blygt* Skäms  Jag vill bara kunna mysa ihop med någon, bada o skoja, äta ihop med på kvällarna, få komma tillbaka till hotellet o krypa ner i sängen o bara prata en massa skit o allvar oxå för den delen... *skrattar*

Men det finns ett 'litet' krux med i bilden. Var är den mannen????


Hur kommer det sig egentligen att så många är singlar och faktiskt trötta på att vara det? Vågar man inte säga vad man känner eller ge sig in i något för att bli sårad/besviken?

Man kan nog bara relatera till sig själv där tror jag & vad man har varit med om i livet. Det är ju faktiskt så att vågar man inte sattsa så går chansen så småningom förbi en. Om man inte vågar känna efter o sen ge den känslan man känner till någon en chans så ångrar man sig nog efteråt...

Många kloka tankar från någon som är helt vettskrämd själv! *skrattar lite*


Nu ska jag iaf ut med mina små älsklingar o gå en liten sväng innan jag ska lägga mig i soffan. Ingen som tycker synd om mig o vill komma hit med sitt sällskap o en stooor godispåse med sånt jag tycker om?? Foten i munnen 


*kramiz från en sjukling*

Ovido - Quiz & Flashcards