Alla inlägg den 15 november 2009

Av Filippa Persson - 15 november 2009 18:04

Denna helgen har jag varit ledig! Sååååå ruskigt skönt! Glad

Det har varit träning med Irra o en del packning hann jag med oxå...


Igår va jag hemma hos Maria o Stefan o åt goda tacco! *gott!* Passade på att titta rundor i deras nya hus oxå, snacka om att det va fint! Det va nog ett av de finaste enplansvillorna jag har sett! Kan helt klart tänka mig att bo i ett sånt hus!! Skrattande TUSEN TACK för god mat & gott sällskap!!! Skrattande


Idag va det träning på klubben. Det gick SUPER BRA!!! *såå glad* Hon låg på platsen oxå! Själv förstås.. *hahaha* Men när det började komma ut barn o deras små, små hundar på agility så kände jag att det va bäst att gå in till Irra igen. Tror inte dom hade blivit så glada om det hade kommit en schäfer i full fart som ville leka! *haha*


Nu på kvällen har jag rensat i förådet. Har packat om lådorna o slängt en massa saker. Ska till tippen i morgon med 5 lådor! Förvånad Känner mig helt miljömedveten nu för tiden.. *hahaha* Sist jag va där o skulle vara duktig så repade jag min bil o det tänker jag inte göra om i morgon!!


Va o köpte julgardiner till mitt nya ställe igår, första gången på länge som jag känner för/vill julpynta inför julen, tror jag iaf.... Ska KANSKE ha en riktig julgran i år!! Cool Jag längtar på sätt o vis till mitt nya, fast det blir annorlunda. Men samtidigt kanske en nystart på mkt?

Nu är det en veckas jobb igen som gäller.. *suck* Helgen går alltid alldeles för fort.. Vill vara ledig mera!  


Ikväll är det mys som gäller för hela slanten.... Flört


*bye, bye*


Ovido - Quiz & Flashcards