Alla inlägg den 11 november 2009

Av Filippa Persson - 11 november 2009 21:16

Ikväll va det träning på klubben i Åhus. 

Jag har inte tränat så mkt i veckan, men ska det bli ändring på det. Det ska bli träning hela veckan för hela slanten! Tungan ute Känner mig lite mer motiverad nu! Ska köra rutan o se hur det går med den o att hon ska lära sig 'stå' på fjärrdiregering. Hon lär sig så otroligt snabbt, bara jag visar rätt o har tålamod...


Vet inte om jag är direkt nöjd med kvällens träning. Hon är så ofokuserad när det händer mkt runt henne, väldigt lättstörd. Jag kan fortfarande göra det jag vill men inte med lika stort fokus på mig o det vill jag ju ha. Det räcker med att Monica sätter ut konorna till Tim så har hon ögonen dom... Obestämd Får sätta ut konor hela veckan o bara gå runt o inte göra något som har med dom att göra, bra terapi det där! Glad *hahahaha*


I morgon är det till att jobba igen, har varit hemma två dagar o botat min förkylning, men nu efter att ha sovit 12 timmar(!!) varje natt känner jag mig bättre! *glad* Har inte fått något packat alls dessa dagarna, har varit helt slut i kroppen. Men är helt ledig i helgen så det får bli packning då ist, förrutom på lördag kväll då jag ser fram emot en god middag med gott sällskap! Skrattande


*kramiz så länge!*

Ovido - Quiz & Flashcards