Alla inlägg den 7 november 2009

Av Filippa Persson - 7 november 2009 19:00

Nu har jag ändrat lite på utseendet på bloggen, kände att det va dax... Hoppas ni oxå tycker att det blev bra! Glad


Va o tränade med Irra på klubben. Skulle prova med att ha en leksak liggandes på plan så skulle hon få den som belöning. Funkar super i skogen men inte i lydnaden.. Jag la in den i bilen, ut på plan igen o gav bara beröm med en lugn röst o klappar. Och det funkade!!! Skrattande Första gången på länge som allt funkar. Provade på alla momenten i LK1 o det gick som på räls! Inte platsliggningen då förstås, tog inte ut Laban ur bilen. Jag har backat lite med ställande o läggande under gång, hon har inte riktigt velat lämna mig så jag har gått tillbaka till att visa lite med handen o det funkar fin-fint. Plockar bort det igen när hon har blivit lite stadigare med det.


Har haft en tuff vecka med många tankar.. Det känns lite förvirrande med alla frågor o med så få svar. Orken har helt tagit slut. Önskar man kunde se in i framtiden o få veta o slippa oroa sig. Men jag har underbara vänner som stöttar o lyssnar på mig! TACK! Skrattande


I morgon blir det till att köra till klubben igen o prova samma sak o se om IrraLoppan kommer ihåg vad hennes matte vill att hon ska göra. Och så ska jag fortsätta att packa, måste ju bli färdig till dagen "D"!

Det är mkt på gång nu. Skulle behöva en SEMESTER I SOLEN O VÄRMEN när allt detta med flytten & dom oroliga tankarna är över....


*kramiz*

Ovido - Quiz & Flashcards