Alla inlägg den 1 september 2009

Av Filippa Persson - 1 september 2009 18:59

Vi var o tränade på K-stad Bk igår, tänkte att det få bli samma klubb igen, trivs så bra där!

Vi tränade frittfölj (som vanligt) o kontakten. Kan bli helt galen på att hon tränger!!!! Men vet att det inte funkar att bli irriterad.. Men någon gång kan väl poletten trilla ner?! Nu va jag nog lite orättvis mot Irra, för hon kan gå riktigt bra stundvis. Men som vanligt vill jag så mkt mer, att det ska gå så mkt bättre...  Får lära mig att lugna mig lite...


MEN hon kunde ligga stilla i 4 MINUTER (!!!!!!) på planen!!!!!  Först la jag henne med Laban (gick ifrån dom 7 meter) o då låg hon 2 min medans jag hoppade rundor o lekte framför henne i 1½ min o stod sedan stilla dom sista 30 sek!! Kan erkänna att det va tur att jag va själv på klubben!!! *hahaha* Sen fick Laban gå o hon låg kvar medans jag gick rundor runt henne o över henne i 2 min. HON LÅG STILLA HELA TIDEN!!!!

Visst, nu va vi själva på klubben men ändå! Kan vi då så kan vi med andra oxå så småningom!!! *glad*


Idag har pappa o Monica varit här. Vi fikade, pratade o gick en runda med hundarna... Det är så skönt att ha dom här, blir så glad av att han dom runt mig! Saknar dom mkt när jag inte kan hälsa på så ofta men är inte redo att flytta hem heller. Men kanske till en annan stad lite längre 'ner' i skåne. Har en LITEN fundering på det, men har inte tagit något beslut eller så. Har bara tänkt tanken... Allt hänger på att hitta ett intressant jobb tror jag. Har man bara ett jobb som utmanar o kan ge utveckling så tror jag man kan flytta i stort sett vart som helst. Inom rimliga gränser förstås!!! *hahaha* Jag har ju precis börjat mitt nya jobb nu o trivs bra  Men som vanligt är jag rastlös.. Vi får se vad som händer o fötter....


*Bye Bye*

Ovido - Quiz & Flashcards