Alla inlägg den 26 september 2009

Av Filippa Persson - 26 september 2009 21:15

Åkte ner till klubben för att träna i eftermiddags, kände mig helt super entusiastisk som gjorde det en lördags em! Förvånad Hon har börjat pipa något fruktansvärt när vi kommer ut på planen! Det släpper efter ett tag när vi har kommit igång, men jag vill inte ha det alls. Så nu kommer det att ligga mkt fokus på att vara tyst! Kan inte säga att jag är nöjd med träningen även om hon så småningom tystnade. Har kanske alldeles för höga krav på oss... Obestämd 

I morgon är det träning med gruppen i Åhus som gäller. Ska bara träna tysthet, är hon inte tyst händer det inget roligt heller! Pip o gnäll=ingen aktivitet...


Något som däremot är kanon är att jag har henne mer o mer lös i skogen nu o det funkar!!! Skrattande Jag har med mig brandslangen som 'lockbete' när hon är på G ut i skogen, så jag kan bryta henne... Tycker det är viktigt att kunna ha henne lös o kunna lita på att hon stannar hos mig, såååå "Skam den som ger sig!" Tungan ute Idag va hon lös i 25 min utan att springa på något vilt alls.. *glad*


*bye*

Ovido - Quiz & Flashcards