Alla inlägg den 14 september 2009

Av Filippa Persson - 14 september 2009 19:30

Skulle ha jobbat mellan kl 7-12.30 idag men fick ändra på det o jobbade till 16.30 o ska sluta tidigare på fredag ist! Slutar 12.30 på fredagen o är ledig HELA helgen!!! NICE!! Skrattande Så när jag kom hem fick det bli en timme i skogen med hundarna o sen bara mys i soffan... Jag va sååå entusiastisk i morse o CYKLADE till jobbet! Förvånade va??!! *skrattat gott* Hade tänkt att göra det hela veckan, observera att jag skrev TÄNKT göra det o inte att jag lovar att jag ska.. Tanken är ju väldigt god tycker jag! Flört Jag måste få lite bättre kondition än vad jag har. Hade funderingar på att springa o ta Irra med mig (två flugor i en smäll) men med mitt ledband i foten, som tydligen aldrig vill läka *arg*, så kommer jag inte att kunna springa denna sidan jul iaf.... *SUCK* Så det får bli cykel för min del o backträning för Irras!


Jag kommer inte att göra många knop ikväll, bara till o från soffan o ut i köket för att hämta godis... *ler*


*bye, bye*

Ovido - Quiz & Flashcards