Alla inlägg den 30 september 2009

Av Filippa Persson - 30 september 2009 21:40

 
Man kan ju knappast låta bli att skratta!!!! *hahahahaha*
 
""Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker? 
 
Gud: För att du skulle älska henne 
 
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum? 
 
Gud: För att hon skulle kunna älska dig""

Av Filippa Persson - 30 september 2009 16:27

Nu har jag skaffat en Gästbok oxå! Hoppas ju givetvis på att få MMMMMÅÅÅÅÅÅÅÅNGAAAAA inlägg där!!! Skrattande

Har oxå burit ved o staplat den för hela vintern! Det var lite jobbigt får jag nog erkänna men det är det värt. Mysigt att kunna tända en brasa o mysa framför när det är kallt o trist ute....  


Nu har jag o Irra tränat igen, oxå denna gången kändes det som att vi gjorde det utan någon större framgång... *suck* Försöker ju lägga fokus på tysthet o att jag ska kunna ta fram kampleksaken o kunna stoppa tillbaka den i fickan igen  UTAN att hon ska äta upp mina händer o armar!!! Förvånad

Så fort jag stoppar ner den i fickan börjar hon hoppa o bita för att få tag i den igen. Och då spelar det ingen roll om hon får tag i mina häder o biter eller vad som kommer ivägen.. Va i Malmö o tränade ihop med bla T & S. Kom på idén att vi kunde spruta vatten på henne när hon började bita o hoppa. S ställe sig en liten bit ifrån mig o sprutade vatten på Irra när hon började bita, hoppa o skälla. Gissa vad den lilla grå gör då??!! Hon blir irriterad  på S o 'biter' lite på henne oxå för att slippa vattnet! *hahahahahaha* Men tillslut efter att ha gjort det ett par gånger så slutar hon hoppa o bita på oss båda.... Glad Jag måste ju kunna leka o stoppa undan saken utan att hon blir alldeles för exalterad för det! Det är jag som har varit slarvig med att sätta gränser runt leken i det stora hela. Har lite krux med att få henne till att släppa leksaken så när hon väl har gjort det så har jag varit snabb med att stoppa ner den i fickan o så har det blivit som det är idag... *suck* MEN det blev bättre ju mer vi tränade på det igår! Tungan ute


Idag är det träning i Tollarp som gäller.... Dax att skära upp korven o göra sig redo för dagens utmaning!  *ler*


*bye*



Ovido - Quiz & Flashcards