Alla inlägg den 20 september 2009

Av Filippa Persson - 20 september 2009 20:50

Nu har jag haft en skön ledig helg!! Glad Har bara softat o haft det bra med Irra & Laban, dom har verkligen njutit av att ha sin matte hemma!

Va o tränade Irra nu ikväll ihop med "tävlingsgruppen", vi va i Åhus denna gången. Gjorde lite höger o vänstersvängar på stället o tränade kontakten. Börjar med att bara ställa mig på planen med henne på min vänstersida o vill ha kontakt utan pip. Har börjat kräva mer kontakt o koncentration i det stora hela av henne o hon klarar det riktigt bra! Skrattande Gjorde en platsliggning ihop med dom andra o Irra låg sina 2 minuter denna gången oxå!!! *GLAD, GLAD, GLAD* Hoppas ju på att kunna tävla i slutet av november, MEN vi får se hur det går framöver.... Tungan ute 


Imorgon blir det ridning på jobbet för första gången, ska bli jättekul! Har inte hållt på med hästarna sen jag sålde min häst, Ella, för två år sedan. Saknar det på sätt o vis (har ju ridit sen jag va 6 år o hade egen häst dom sista 12 åren) så det ska bli skoj att 'ta upp' det lite igen.... Glad


Dax för sista rundan med dogsen o sen tv:n..


*Glada Kramar*



Här är några kort på den finaste hästen någonsin!! *ler



 

Ella i hagen..


   

Ella blir tömmkörd..  



Ovido - Quiz & Flashcards