Alla inlägg den 22 september 2009

Av Filippa Persson - 22 september 2009 18:49

Kan man bli helt tokig om man har en liten grå som heter Irra???!!! JA, DET KAN MAN!!!!!!

När jag kom hem idag hade hon ätit sönder mina supersköna inneskor!!! Skrikandes (den gubben är LÅNGT ifrån lika arg som jag kände mig när jag såg det!) Mina skor som då va uppdelade i 3 delar (en sula, allt innehållet som låg utanför skon o själva 'skon') låg i hennes bur.. När Irra såg att jag såg det kröp hon ihop o la sig vid Laban o hoppades nog på att han skulle rädda henne! Vilket han inte gjorde då han va glad över att det inte va honom som matte va arg på.. Han tittade på henne precis som om han sa "Skyll dig själv, jag sa ju till dig att låta bli!!" *hahaha*

Jag blir SÅÅÅÅ trött på henne när hon gör så här! Detta med att tugga sönder skor o jaga dammsugaren gör mig helt galen! Skrikandes Trodde att hon hade vuxit ifrån det, men OJ vad fel jag hade... *suck*

Hon eldar ju upp sig till max varje gång jag tar fram dammsugaren. Hon borde tröttna med tanke på att jag har den framme varje dag!! Förvånad Men inte Irra, inte...


Om man bortser från att hon jagar dammsugaren, tuggar sönder skor, drar sönder tapeterna, tuggar på väggarna, jagar allt som rör sig o lever rövare i bilen.............. Så är hon (efter Laban) faktiskt bäst i världen!!!!! Skrattande *hahahahaha*


Nu är det "dammsugare-matchen" som gäller! Önska mig lycka till..... Flört


*kramizar*

Ovido - Quiz & Flashcards