Alla inlägg den 8 september 2009

Av Filippa Persson - 8 september 2009 22:33

Jag skrev ett långt o bra inlägg innan men det tog för lång tid (gjorde en massa annat undertiden) så när jag skulle spara det försvann allt! Gissa om jag blev förbannad!!!!! Skrikandes *ARG*

Gör ett nytt försök, men orkar inte göra ett lika bra igen......


Jag har varit sjuk sen i lördags, nysig, hostig o snorig som tusan. Kan ju erkänna att jag har "lätt" ont i näsan efter att ha snytit mig typ 1000 ggr på en kvart! Förvånad Men idag känner jag mig bättre, skönt!


Lördagen blev det mys i soffan o fotboll på tv... Japp, ni läste rätt!! *hahahahaha* Trodde ni inte va??!! Söndag o måndag blev det lite träning med Irra, hon behöver få lite hjärngympa så att hon inte hittar på annat fuffens... Hon har börjat pipa när jag säger "fot" o det ska hända något. Jag har varit så glad över att hon inte har haft sånt för sig innan så nu när hon har böjat känner jag mig lite frustrerad! Jag fick lite tips av T så nu hoppas jag på att kunna träna bort det ganska snart. Jag har lärt mig mkt den sista månaden, både Irra o jag har utvecklats. Det känns skönt att kunna träna med personer med mer erfarenhet o som har samma syn på träningen. Tack säger Irra o jag till T som har lagt både tid o ork på oss! Skrattande


Idag har jag inte gjort så mkt mer än besiktat bilen, utan någon större framgång kan jag ju säga... Måste fixa styrleden på ena sidan o båda bromsklossarna fram. Det är alltid lika skoj att ha bil! *nooot* Men jag ska lämna in bilen nästa vecka hade jag tänkt så det blir fixat, annars är det lätt hänt att tiden glider iväg. Behöver ju inte den till jobbet så jag kan klara mig utan den någon dag om det behövs. Måste göra en hjulinställning oxå, den sliter däcken olika. Bilar är ett ont måste...


Nu ska jag gå en sista runda med mina älsklingar o sen blir det sängen.

Har en ledig dag i morgon, undra vad man ska hitta på då?? Hmmm, kanske hälsa på hos någon... Tungan ute Och så är det träning på kvällen! *kul*


*Natti o kramar*

Ovido - Quiz & Flashcards