Alla inlägg den 9 september 2009

Av Filippa Persson - 9 september 2009 23:05

Nu har jag fått bilen lagad o nästan färdig, måste bara göra en hjulinställning oxå. Känns otroligt trist att lägga pengarna på bilen men å andra sidan skulle jag inte vilja vara utan den heller! Glad

Så medans bilen bliev fixad gick jag en runda i skogen med Irra & Laban o passade på att ta några nya kort. Får nog erkänna att det blev inte många kort som blev bra... *suck*


Va oxå o tränade i kväll. Det kunde ha gått bättre kan man ju säga. Jag vet att Irra kan göra grymt snabba läggande o ställande men inte idag, ist gick det fria följet bättre! Förvånad Hämtade klickern i bilen o tränade lite för mig själv o då gick det lite bättre men det va fortfarande inte bra. Men, men vi kan ju inte vara bäst varje gång... Flört 


Nu blir det sängen för vår del... Eller nja, för min del o för vovvarna blir det till att sova i sina egna!


*Natti*



      

Ovido - Quiz & Flashcards