Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Filippa Persson - 3 januari 2010 17:22

Skämta inte bort att det är kallt ute!!!    Jag är verklign inte rätt människa för att leva där det är kallt, längtar mig bort......


Vaknade idag av ett sms om att Mats ville fika, snabb som jag är så steg jag upp, duschade, gick med hundarna o va inne i stan på 1 timme!! Slå det om ni kan.... *hahahaha*

Eftersom vi bor i en liten, liten liten stad så va det ju bara ett fik öppet (Duvander) o det är ju mindre spännande men vi hade ju inget val. Fikade  & pratade skit en stund innan det va dax för att åka hem o ta en sväng med hundarna.


Imorgon ska jag till veterinären med Laban....  Han droppade blod dagen innan julafton så jag ringde direkt o beställde tid för ett utlraljud. Han har en cysta på prostatan som vi upptäckte förra året (2008) i september. Veterinären ville kastrera honom då men jag ville inte, känns som en stor risk att söva en gammal hund. Nu är han ju ännu äldre så hoppas verkligen inte att det är något som måste opereras....  Älskar honom så det gör ont i själen!    Skulle gå över lik för hans skull.....


Ikväll blir det snack igen.. Mysigt!


*kramizar*

Ovido - Quiz & Flashcards