Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Filippa Persson - 19 januari 2010 18:50

Idag fick jag sluta kl 11.15 *sköööönt*

Passade på att lägga ett spår till Irra 100x100x100... La det på ängen utanför min lgh, kanske inte den bästa platsen för det går ju folk där med sina hundar. Men hoppades på att det va få människor ut o rastade sina jyckar mitt på dan. Irra missade faktiskt en apport idag, men tog dom andra två o avslutet. Spåret gick 2 ggr över 'stigen' som man går på o Irra tog spåret ändå så jag får nog vara nöjd med henne....   


Vi ska nog börja träna i Ridhus nu o fram tills snön har försvunnit o det ska bli skönt! Man tappar motivation av att träna lydnad i snö o kyla.. Ska nog till ridhuset redan i morgon...   


Har sagt sååå länge att jag ska klippa mig så i dag åkte jag in o gjorde det. Ville ha en förändring från mitt långa hår o det fick jag! *hahaha* Klippte av 1½ dm... Så nu trivs jag bättre än på länge! *ler*


Ikväll blir det en slappekväll, träning på morgonen i morgon förmodligen. Om inte annat så blir det sovmorgon! *LER*


*kramiz*

Ovido - Quiz & Flashcards