Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Filippa Persson - 23 januari 2010 21:45

Jag känner riktigt på G idag!   Har hunnit med en del.. Började dagen med en sväng i skogen, ville få av Irra den värsta energin. Va ute o busade & lekte i snön i 40 min så lite tröttare blev hon, i benen iaf. Kom hem o la ett spår på ängen bakom min lgh.. La ett lite kortare idag då ängen inte räckte till för något längre. Gick inte så bra faktiskt, hon missade lite i vinklarna men tog alla apporterna. Det va kanske inte det lättaste då den sista biten av spåret låg nästan intill vägen. Men just det gick ju bra ändå..


Har hunnit med att städa hemma o tvätta oxå. Förstår inte hur det är möjligt att jag behöver dammsuga varje dag för att det ska vara ok på golven!   Men så är det väl när man har två hundar.... *haha*


Tittade på en film på kvällen "Seven Pound".. Det va en av dom bättre filmerna på länge! Sorglig men väldigt bra... Helt klart sevärd!!   


Nu ska jag snart köra till jobbet o snacka lite skit med Maria..

Hoppas ni oxå har haft en bra dag!


*glada kramizar*

Ovido - Quiz & Flashcards