Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Filippa Persson - 17 januari 2010 17:26

Idag har vi varit o spårat i Åsum.. Irra va såååå duktig!!    Man kan ju tro att hon inte har gjort något annat än nosat spår hela sitt liv! *hahaha*

Jag la 100x70x100 med två vittrings apporter o ett avslut o hon tog dom alla... *glad* Ska försöka lägga spår på tisdag (slutar tidigt) & på onsdag (ledig) för att ha tränat lite inför söndagens spårträning. AS kommer nog att gå vårt spår då, första gången vi provar det men det kommer nog inte att vara några problem alls!  


Ikväll har det blivit till att städa o fixa här hemma. Förstår inte hur jag tänkte när jag skrev att jag nästan va färdig, för det är jag ju inte alls!! *skratt* Det är en del finlir kvar sen är det klart. Tänkte 'prova' Ikea i Malmö...


Nu är det soffan som gäller med en kopp the...


*kramiz*

Ovido - Quiz & Flashcards