Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Vad kan man säga mer än......

Av Filippa Persson - 26 januari 2010 21:25

...... nu har jag gjort det igen..... Pratde i mobilen när jag gick med hundarna o tänkte att jag får ju inte tappa den, den är ju fortfarande ganska ny o så är det snö ute. MEN när jag stog i carporten o försökte fixa med min bil som hade gått sönder IGEN!!!! *GRRRRRRR* Bakluckan gick först inte att öppna då den hade frusit igen så när jag väl fick upp den så gick den givetvis inte att stänga!!!   Så när jag stog där o va som argast på den där j@vla bilen så trillar mobilen ut ur fickan o ner i STENGOLVET!! Så nu efteråt tycker jag att det hade varit en bättre idé att tappa den i snön (eftersom jag tydligen va tvungen att tappa den), då hade den iaf landat mjukt o inte studsat iväg på sengolvet o blivit repig o stött! Så länge kunde jag hålla den snygg..... *suck*


Jag hade ju bråttom in till stan för att köpa termobyxor o vantar, är såååå ruskigt trött på att alltid frysa asen av mig! Så när jag väl hade fått in hundarna o surrat fast bakluckan i dragkroken med en elastisk.... (har suttit o tänkt en stund nu o kommer jädra i det inte på vad det heter!! *haha*) ..... iaf en sån som har en hake i varje ände som man sätter fast cykeln med på cykelstället.. *HAHAHAHAHAHAHA* Så jag körde in till stan, grämde mig hela vägen över att jag hade tappat mobilen i marken, kvickt som tusan o gick in på Teamsportia o köpte byxorna o vantarna. När jag va ute ikväll så frös jag inte ett dugg!! *glad* Första gången på lääääänge som jag inte fryser....   Kändes som en skön o avslappnad kvällspromenad...


I morgon är det min sista långa dag på jobbet, tordsdag blir kort dag, bara 8-12, o fredag ledig! *tjohoooo* O Lördag blir det fest för hela slanten hos Mats... Längtar redan....   


*kramar!*

 
 
Jonna&Hollie

Jonna&Hollie

27 januari 2010 10:11

Jag vet inte heller vad den heter.....vajer? =D

Kram
Jonna

http://jonnaberg.blogspot.com

 
Ingen bild

Filippa

27 januari 2010 19:32

Va ju tvungen att kolla upp det.. *hahaha*
Gummistroppar heter det enl biltema.... Jag vill nog kalla det något annat, men kan inte komma på vad.. *Skratt*

 
Ingen bild

Eva

27 januari 2010 20:04

spännband brukar jag kalla det...
ska bli jättekul att träffas nästa helg!
kram Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards