Alla inlägg under januari 2010

Av Filippa Persson - 1 januari 2010 18:34

Så nu är det nytt år & nya äventyr!!   

Och enligt konstens alla regler ska 2010 bli ett fantstiskt år för mig... Vi får ju se hur det blir med det... *hahahahaha*


Igår va jag hos Theres & Johan o firade in det nya året. Det va vi, en del av deras familj o ett par stycken till. Vi hade riktigt trevligt!

På hem vägen åkte jag inom stan o gick upp till Mats på efterfest. Snacka om att det va folk där!!! Undra om dom kände hälften av alla som va där.... *HAHAHA* Men skoj va det!!   


Ikväll ska det bli kladdkaka, grädde o skitsnack på högsta nivå...   *haha*


Nu är det dax för en promenad i det så in i det kalla vädret, tycker verkligen inte om det. Hur mkt jag än har på mig så fryser jag.... *suck*


*kramizar*



  


Jag & Theres 

Ovido - Quiz & Flashcards